Meble hotelowe


 
kolorystyka-mebli
pobierz-katalog

HOTEL – MIEJSCE WYPOCZYNKU I KOMFORTU
Od kilku lat mamy do czynienia w Polsce z intensywnym rozwojem branży turystycznej, a co za tym idzie powstawaniem sporej ilości hoteli, pensjonatów i miejsc wypoczynku, które wymagają mebli hotelowych. Klienci planujący swoje urlopy, jak również podróże służbowe, w coraz bardziej świadomy sposób poszukują wygodnych, dobrze wyposażonych baz, gdzie mogą odpocząć i komfortowo spędzić czas. Jak ogromne znaczenie ma w tym wszystkim przemyślane, profesjonalnie, wygodnie i estetycznie urządzone wnętrze, przekonuje się każdy właściciel obiektu wypoczynkowego, mogąc liczyć na pozytywną ocenę swoich gości i chęć ponownych odwiedzin.
ZAINWESTUJ W KOMFORT SWOICH GOŚCI
Podstawą dobrze zaprojektowanego wnętrza hotelowego czy wypoczynkowego jest jego przemyślana funkcjonalność i wygoda, dopasowana do potrzeb klientów, estetyka wnętrz oraz dobrej jakości meble hotelowe służące wygodzie wypoczynku. Służy temu dobór właściwych materiałów wykończeniowych, które pozwalają utrzymywać wnętrza w czystości i gwarantują możliwość użytkowania przez dłuższy czas. LADA RECEPCYJNA – STREFA PIERWSZEGO KONTAKTU Lada recepcyjna w hotelu to miejsce pierwszego kontaktu z klientem, wizytówka wnętrza i jego charakteru. Jej zadanie to wygodna i funkcjonalna obsługa klienta we wszystkich formalnościach związanych z pobytem. Spersonalizowany projekt lady recepcyjnej w hotelu pomaga również pracownikowi w sprawnym, dobrze zorganizowanym wypełnianiu swoich obowiązków. Ofertę projektu naszych lad recepcyjnych znajdą Państwo TUTAJ. POKÓJ HOTELOWY – MIEJSCE WYGODNE I FUNKCJONALNE
Wypoczywający w pokoju hotelowym goście mają prawo oczekiwać, że będzie on miejscem, w którym w sposób miły i zarazem wygodny będą mogli spędzić czas. Dobrze urządzona i wyposażona przestrzeń hotelowego pokoju powinna zapewniać możliwość rozlokowania swoich ubrań, garderoby, rzeczy osobistych, miejsca na bagaż, a także gwarantować warunki do dobrego snu i wygodnego wypoczynku, chwil relaksu, rozmowy czy też lektury.